Setmana de Concerts i Activitats Obertes

Dins de poc, de l’11 al 14 de Maig, fem a l’escola una setmana intensiva de:

· Concerts. Durant tota la setmana, farem concerts a la Sala Gran de l’escola. Totes les sessions de concert tenen un horari concret i disposaran de programa.

NOTA: Les hores de concert, NO són les hores de classe, donarem a tots els alumnes, dies abans, el seu dia i horari de concert.

· Classes de prova. Classes gratüites d’instrument, de mitha hora per a tots aquells que vulguin provar un instrument diferent.

· Classes de Portes Obertes. Classes amb públic, per a que pogueu veure la manera de funcionar de certes classes.

· Master Classes. Classes de grup d’un tema en concret on aprofundir en la vostra matèria

Properament seran publicats els horaris dels concerts i de totes les altres activitats programades.