Setmana de Concerts i Portes Obertes!

Ja la tenim aqui! La nostra Setmana de Concerts i Portes Obertes!

· Durant tota la setmana i per poder coordinar tots els concerts i activitats, queden suspeses TOTES LES CLASSES sense excepció.

· Tothom tindrà una hora de Concerts personalitzada que no coincideix amb l’horari normal de classes. Aquesta hora serà donada en mà aquesta setmana pels professors a tots els alumnes. En cas de dubtes, canvis d’hora de concerts o consultar l’horari, sempre podreu adreçar-vos a l’oficina de l’escola.

· Els alumnes de Dijous i Divendres, seran moguts a altres dies (Dilluns, Dimarts o Dimecres).

· Tots els concerts es fan a l’Aula Gran de l’escola!, excepte el CONCERT DE COMBOS de Dijous, que el farem a la Taperia de Gavà, el restaurant del Parc de la Torre Lluch de Gavà. (Carrer de Salvador Lluch nº30)

· Tots els concerts seran entre les 5:30 i les 8:30 (A excepció del Concert d’adults). Aquí us deixem una llista dels concerts més definits o monogràfics:

– Dilluns 6:30 /7:00 COMBOS i CANT CORAL (De Dilluns)

– Dilluns 8:00 CANTANTS

– Dilluns 9:00 ADULTS

– Dimarts 6:00 PIANISTES

– Dimarts 6:30 COMBO i CANT CORAL (De Dimarts)

– Dijous 6:00 a 8:00 CONCERT DE COMBOS! (A la Taperia de Gavà, al parc de la Torre Lluch)

Recordeu que podeu portar públic! Convideu a la familia i amics a veure els concerts, tothom és benvingut!

Podeu contactar amb nosaltres per a cualsevol cosa al mail elraco@hotmail.es o al telèfon 936620061.